Հիմնական բովանդակության սկիզբ

«Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան» ՓԲԸ-ի` ինտերնետի միջոցով հաղորդակցման և գործարքների իրականացման պայմաններ

«Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան» ՓԲԸ-ի` ինտերնետի միջոցով հաղորդակցման և գործարքների իրականացման պայմաններ

«Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան» ՓԲԸ-ի՝ (այսուհետ` Բանկ) ինտերնետի միջոցով հաղորդակցման և գործարքների իրականացման պայմանները (այսուհետ` նաև Պայմաններ) սահմանում են Բանկի Հաճախորդների կողմից ինտերնետի միջոցով գործարքների կատարման և հաղորդակցման (այսուհետ` Ծառայություն կամ Օնլայն բանկային Համակարգ) կարգը և պայմանները: Սույն Պայմաններում շարադրված «Մենք», «Մեզ», «Մեր» դերանունները վերաբերում են Բանկին, իսկ «Դուք», «Ձեզ», «Ձեր» դերանունները` Հաճախորդին:

Մինչև Ծառայությունից օգտվելը Հաճախորդը պետք է մանրամասնորեն ծանոթանա Ծառայության Պայմաններին և դրանց հետ համաձայն չլինելու դեպքում` ձեռնպահ մնա Ծառայությունից օգտվելուց: Հաճախորդը սույնով հաստատում է, որ Ծառայությունից օգտվելը համարվում է Հաճախորդի կողմից սույն Պայմանների անվերապահ ընդունում:
 

ԲԱՑԱՏՐԱԿԱՆ ԲԱՌԱՑԱՆԿ

Ստորև նշված հասկացությունները կիրառվում են հետևյալ նշանակությամբ՝

«Հաճախորդ» ֆիզիկական անձ, որը Բանկում ունի իր անունով բանկային հաշիվ և գրանցվել է Օնլայն բանկային ծառայության համար։

«Օնլայն բանկային ծառայություն» Բանկի Օնլայն բանկային ծառայություն, որը հնարավորություն է ընձեռում ապահով եղանակով կատարել բանկային գործարքներ, ինչպես նաև ստանալ տեղեկատվություն Բանկի պաշտպանված ինտերնետային կայքի միջոցով։

«Անվտանգության սարք» մասնաճյուղում Հաճախորդին տրամադրվող էլեկտրոնային սարք, որն օգտագործվում է Օնլայն բանկային համակարգի համար Անվտանգության ծածկագիր գեներացնելու նպատակով:

«Թվային անվտանգության սարք» գործառույթ, որը  հասանելի է դառնում մոբայլ հավելվածի միջոցով և հնարավորություն է տալիս Հաճախորդին գեներացնել Անվտանգության ծածկագիր Օնլայն բանկային համակարգ մուտք գործելու նպատակով։ Անվտանգության սարքը և Թվային անվտանգության սարքը համատեղելի չեն։

«Անվտանգության սարքի PIN կոդ» Հաճախորդի կողմից Անվտանգության սարքի ակտիվացման ընթացքում ստեղծված 4-8 նիշ պարունակող PIN կոդ, որն անհրաժեշտ է մուտքագրել Անվտանգության ծածկագիր գեներացնելու համար։

«Անվտանգության ծածկագիր» Անվտանգության սարքի կամ Թվային անվտանգության սարքի միջոցով գեներացված մեկանգամյա անվտանգության ծածկագիր, որը փոխվում է յուրաքանչյուր մուտքի և գործարքի հաստատման դեպքում:

«Գաղտնաբառ» Հաճախորդի կողմից Օնլայն բանկային ծառայությանը գրանցվելիս ստեղծված գաղտնաբառ, որն անհրաժեշտ է մոբայլ հավելվածը կարգավորելու կամ Անվտանգության սարքն ակտիվացնելու համար։

«Կրեդիտ Քարտի Վճարումներ» Բանկի կրեդիտ քարտերին կատարվող վճարումներ։

«Էյչ-Էս-Բի-Սի Խումբ» (1) Էյչ-Էս-Բի-Սի Հոլդինգս փի-էլ-սի-ն և ցանկացած ընկերություն, որը կարող է հանդիսանալ Էյչ-Էս-Բի-Սի Հոլդինգս  փի-էլ-սի-ի դուստր ընկերություն, ներառյալ՝ Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան ՓԲԸ-ն և վերջինիս դուստր ընկերությունները և/կամ փոխկապակցված ընկերությունները, (2) Ցանկացած կազմակերպություն, որն ուղղակի կամ անուղղակի կերպով կարող է վերահսկվել սույն պարբերության (1) ենթակետում նշված որևէ ընկերության կողմից, թեև այդ ընկերությանն են պատկանում  բաժնետոմսերի ոչ ավել, քան 50%-ը, և (3) ցանկացած կազմակերպություն, որի մասին Մենք համապատասխանաբար կծանուցենք Հաճախորդին:

«Փոխանցումներ» Բանկում, ՀՀ տարածքում կամ օտարերկրյա պետություններում գործող այլ բանկերում սպասարկվող հաշվին (ներառյալ համատեղ հաշիվները) Հաճախորդի կողմից կատարվող ցանկացած փոխանցումներ:

1. Ծառայության միջոցով իրականացվող գործարքների և տրամադրվող տեղեկատվության ցանկ

Ծառայության միջոցով կատարվող գործարքների և ստացվող տեղեկատվության ցանկը հասանելի է Բանկի ինտերնետային կայքում հետևյալ հղմամբ' https://www.hsbc.am/pdfs/ways-to-bank/faqs-online-banking/  և  կարող է ժամանակ առ ժամանակ վերանայվել Բանկի կողմից` Հաճախորդին ծանուցելով Բանկի ինտերնետային էջում կամ Բանկի մասնաճյուղերում համապատասխան հայտարարություն տեղադրելու միջոցով`։

Բանկի կողմից Հաճախորդին առաջարկվող Ծառայության նկատմամբ կիրառվում են սույն Պայմանները, Բանկի «Հաճախորդների բանկային հաշիվների, բանկային ավանդների, էլեկտրոնային բանկային ծառայությունների և բանկային այլ ծառայությունների մատուցման հիմնական պայմանները (Ֆիզիկական անձանց, այդ թվում՝ անհատ ձեռնարկատերերի համար)» (Հիմնական Պայմաններ), ինչպես նաև Բանկի «Քարտային ծառայությունների տրամադրման պայմանները» և Բանկի այլ կիրառելի պայմանները:

Նշում՝ Օնլայն բանկային ծառայության միջոցով կատարված գործարքների վերաբերյալ տեղեկատվությունը` ներառյալ գործարքի նպատակը և նկարագրությունը, շահառուի մասին տվյալները, վճարահաշվարկային փաստաթղթերում մուտքագրվում և արձանագրվում է անգլերեն լեզվով և անգլերեն տառերով, կամ հայերեն կամ ռուսերեն` անգլերեն տառերով:

2. Գրանցում և օգտագործում - անվտանգության ծածկագրեր և կանոններ

Ծառայությանը գրանցվելու համար Հաճախորդը պարտավոր է Բանկում ունենալ գործող բանկային հաշիվ:

Ծառայությանը գրանցվելու գործընթացի ժամանակ Հաճախորդն ընտրում է անձնական օգտագործողի անուն, որը հանդիսանում է Ծառայությունից օգտվելու նպատակով Հաճախորդի անհատական տվյալները պարունակող տառային/թվային նիշերի չկրկնվող համադրություն: Հաճախորդի կողմից անձնական օգտագործողի անունն ընտրելուց հետո Բանկի ինտերնետային սերվերում ստեղծվում է Հաճախորդի անձնական էջ, որը պարունակում է Ծառայությունից օգտվելու համար անհրաժեշտ` Հաճախորդին վերաբերող անձնական բոլոր տվյալները, և որը հասանելի է բացառապես Հաճախորդին: 

Հաճախորդի անձնական էջի ստեղծումից հետո Հաճախորդն անձնական էջում ստեղծում է Գաղտնաբառ, ինչպես նաև տեղակայված հարցերի ցանկից պարտավոր է ընտրել  անվտանգության հարց և լրացնել պատասխան:

Օնլայն բանկային ծառայությանը հասանելիություն ունենալու համար Հաճախորդը պետք է ակտիվացնի Թվային անվտանգության սարք կամ Անվտանգության սարք։

Մոբայլ հավելվածից օգտվելու պարագայում, Թվային անվտանգության սարքի ակտիվացումը պարտադիր է, ընդ որում Հավելվածում Թվային անվտանգության սարքի ակտիվացումից հետո, Անվտանգության սարքը այլևս չի գործի։

Թվային անվտանգության սարքը չակտիվացնելու պարագայում, Հաճախորդը չի կարողանա օգտվել Մոբայլ հավելվածից։ Օնլայն բանկային ծառայությունը կմնա Հաճախորդին հասանելի։

Հաճախորդի համար անվտանգության սարք տրամադրելուց հետո, նա ունի 30 օր այն ակտիվացնելու համար։

Հաճախորդի անձնական օգտագործողի անունը, Գաղտնաբառը, նախընտրելի անվտանգության հարցը և պատասխանը (այսուհետ միասին` Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալներ), ինչպես նաև Անվտանգության սարքի կամ Թվային անվտանգության սարքի միջոցով գեներացված Անվտագության ծածկագիրը ապահովում են Ծառայության անվտանգությունը: 

Թվային անվտանգության սարքը կարգավորվում է Հաճախորդի կողմից Մոբայլ հավելվածի հետ մեկտեղ։

Հաճախորդը երաշխավորում է, որ Անվտանգության սարքը  կամ Թվային անվտանգության սարքը կօգտագործվի բացառապես իր կողմից և չի փոխանցվի երրորդ անձանց:

Հաճախորդին տրամադրված անվտանգության սարքի որևէ թերության կամ անսարքության դեպքում Բանկը Հաճախորդի պահանջով պարտավորվում է փոխարինել Անվտանգության սարքը: Ելնելով անվտանգության նկատառումներից` Բանկն իրավունք ունի չեղարկել Հաճախորդի անվտանգության սարքը`Հաճախորդին տրամադրելով նորը: Անվտանգության սարքի կամ Թվային անվտանգության սարքը սպասարկող սարքի կորստի դեպքում Հաճախորդը պարտավոր է անհապաղ տեղեկացնել Բանկին կորստի մասին՝ զանգահարելով +374 (60) 655 444 հեռախոսահամարով կամ այցելելով Բանկ, ներառյալ գրավոր եղանակով՝  հանձնարարելով չեղարկել Անվտանգության սարքը կամ ժամանակավորապես կասեցնել Ծառայությունից օգտվելու հնարավորությունը:

Հաճախորդը Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալների միջոցով հաստատում է իր ինքնությունը, ինչպես նաև այն փաստը, որ համապատասխան գործարքի հանձնարարականը/հարցումը ներկայացվել է անձամբ իր կողմից: Հաճախորդը հաստատում է, որ Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալների կիրառմամբ հանձնարարականների/հարցումների ներկայացումը (ա) հավասարազոր է Հաճախորդի կողմից անձամբ ստորագրված հանձնարարականներին/հարցումներին, և (բ) Բանկի համար հանդիսանում է Հաճախորդի համապատասխան հանձնարարականը հաստատող բավարար ապացույց: Ծառայությունից օգտվելու ընթացքում Հաճախորդի կողմից գործարքի հանձնարարականները/հարցումները բացառության կարգով կարող են ներկայացվել նաև Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալների կիրառմամբ` պաշտպանված էլեկտրոնային հաղորդագրություններ (secure messages) ուղարկելու միջոցով: Հաճախորդը անվերապահորեն հաստատում է Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալների կիրառմամբ Բանկին ներկայացված հանձնարարականների հիման վրա Բանկի կողմից կատարված գործարքների պայմանները, ինչպես նաև ընդունում է, որ Բանկը որևէ պատասխանատվություն չի կրում սույն Պայմանների պահպանմամբ կատարված գործարքների/գործողությունների համար և այդ կապակցությամբ պարտավորվում է զերծ պահել Բանկին որևէ պահանջի ներկայացումից:

Հաճախորդի Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալները չկրկնվող են, անձնական և գաղտնի: Բանկը չի կարող տեղեկանալ Հաճախորդի կողմից ընտրված Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալներին: Դրանք ընտրվում են Հաճախորդի կողմից` Ծառայությանը գրանցվելու ընթացքում և կարող են փոփոխվել միայն նրա կողմից: Հաճախորդը տեղեկացված է և գիտակցում է, որ Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալների պարբերաբար փոփոխումը Ծառայությունից օգտվելու ընթացքում անվտանգությանն ուղղված անհրաժեշտ միջոցառում է:

Հաճախորդի կողմից Ծառայությանը գրանցվելուց հետո Բանկը չի պահանջելու Հաճախորդից բացահայտել իր Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալները:

Հաճախորդը պարտավոր է ապահովել Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալների պատշաճ պահպանությունը` երրորդ անձանց կողմից այդ տվյալների չթույլատրված օգտագործումը կամ դրանց արտահոսքը կանխելու նպատակով: Այն դեպքերում, երբ Հաճախորդը հայտնաբերում է իր Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալները երրորդ անձանց հասանելի դառնալու կամ երրորդ անձանց կողմից դրանք ապօրինի օգտագործելու փաստը, Հաճախորդը պարտավոր է անհապաղ դիմել Բանկ` դրանք արգելափակելու հրահանգով:

Ծառայությունից օգտվելու ընթացքում Հաճախորդի կողմից Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալների երեք անգամ սխալ մուտքագրման դեպքում, անվտանգության նկատառումներից ելնելով, Ծառայություն մուտք գործելու հնարավորությունը ժամանակավորապես արգելափակվում է: Ծառայության մուտք գործելու հնարավորությունը վերականգնելու նպատակով Հաճախորդը պետք է հետևի Ծառայության միջոցով Բանկի կողմից ներկայացված հրահանգներին:

Եթե Հաճախորդը չի հիշում իր Անվտանգության սարքի PIN կոդը, նա կարող է փոխել այն Բանկի ինտերնետային կայքի միջոցով` օգտագործելով անձնական անվտանգության հարցերը և պատասխանները: Եթե Հաճախորդը չի հիշում իր անվտանգության հարցերը և պատասխանները, ապա կարող է դիմում ներկայացնել Բանկին ինտերնետային կայքի միջոցով ` նոր Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալներ ստանալու նպատակով: Նոր Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալներն ակտիվացնելու և դրանց կիրառմամբ Ծառայությունից օգտվելու նպատակով Հաճախորդը պարտավոր է կատարել հաստատում` զանգահարելով +374 (60) 655 444 հեռախոսահամարով, եթե Հեռախոսային բանկային ծառայության օգտատեր է կամ այցելելով Բանկի մասնաճյուղ:

Եթե Հաճախորդը չի հիշում իր մոբայլ բանկային ծառայության գաղտնաբառը, անվտանգության հարցը և պատասխանը, նա կարող է դիմում ներկայացնել Բանկի ինտերնետային կայքի միջոցով` նոր Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալներ ստանալու նպատակով: Նոր Նույնականացման և Անվտանգության Տվյալներն ակտիվացնելու և դրանց կիրառմամբ Ինտերնետային և Մոբայլ բանկային ծառայություններից  օգտվելու նպատակով Հաճախորդը պարտավոր է կատարել հաստատում` զանգահարելով +374 (60) 655 444 հեռախոսահամարով, եթե Հեռախոսային բանկային ծառայության օգտատեր է կամ այցելելով Բանկի մասնաճյուղ:

Հաճախորդը պարտավոր է ներդնել համակարգչային ծրագրերի/ծրագրային ապահովման (software), գործառնական համակարգերի, հակավիրուսային ծրագրերի, անձնական համակարգչի պաշտպանիչ այլ ծրագրերի (հակալրտեսային ծրագրերի, միջցանցային էկրանների (firewalls) և այլն) նորագույն և կատարելագործված տարբերակներ: Բանկը որևէ պատասխանատվություն չի կրում Ծառայությանն առնչվող ցանկացած համակարգչային սարքավորման, ծրագրային ապահովման համար, որոնք տրամադրվել են Բանկի կողմից չվերահսկվող այլ անձանց կողմից:

Հաճախորդը գիտակցում է նաև, որ ինտերնետով տվյալների փոխանցումը պարունակում է երրորդ անձանց կողմից Հաճախորդի ծածկագրերի կամ տվյալների կանխամտածված աղավաղման, երրորդ անձանց կողմից Հաճախորդի համակարգչային ծրագրերի չթույլատրված մուտքի հետևանքով հանձնարարականների/հարցումների ներկայացման, Հաճախորդի կողմից ներկայացված հանձնարարականների բովանդակության աղավաղման, ինչպես նաև Ծառայության միջոցով ստացված տեղեկատվության աղավաղման ռիսկեր, և նա ամբողջությամբ տեղյակ է այդ ռիսկերի մասին:

Բանկը չի կարող երաշխավորել համակարգչային վիրուսների բացակայությունը և պատասխանատվություն չի կրում, եթե դրանք պատճառ հանդիսանան Հաճախորդի գույքի, ծրագրերի, ֆայլերի կորստի/վնասի, կամ այլ վնասների համար:

Անվտանգության նկատառումներից ելնելով՝ այլ կայքեր այցելելուց առաջ անհրաժեշտ է միշտ դուրս գալ Օնլայն բանկային Համակարգից՝ սեղմելով “Ելք” կոճակը, այլ ոչ թե փակելով զննարկիչի պատուհանը: Բանկն օգտագործում է Secure Socket Layers (SSL) կանխագրեր, որոնք ապահովում են ինտերնետ հաղորդակցման պաշտպանության բարձր մակարդակ: SSL-ն ապահովում է գաղտնագրված կապուղի Ձեր կողմից Ծառայությունն օգտագործելու ընթացքում՝ գաղտնագրելով Ձեր անձնական տեղեկատվությունը, սկսած Ձեր անձնական համակարգչից ուղարկելու պահից և բացառելով դրա հասանելիությունն այլ անձանց: Կախված Ձեր համակարգչի զննարկչի /browser/ կարգավորումից` Ծառայությունից օգտվելու ընթացքում Դուք կարող եք ծանուցվել պաշտպանված էջ մուտք գործելու վերաբերյալ:

Ծառայություն մուտք գործելիս Դուք տեղեկացվում եք պաշտպանված տիրույթում գտնվելու վերաբերյալ: Եթե ինտերնետային կայքէջի հասցեն (URL) սկսվում է https://-ով, կամ Ձեր զննարկչի ներքևի աջ անկյունում պատկերված է կողպեքի պաշտպանիչ նշան, ապա Դուք գտնվում եք պաշտպանված տիրույթում:

Հաճախորդը գիտակցում է, որ սույն Պայմաններում սահմանված անվտանգության ընթացակարգերի և կանոնների յուրաքանչյուր բացթողում կամ խախտում կարող է հանգեցնել իր վերաբերյալ տեղեկությունների գաղտնիության խախտման, երրորդ անձանց կողմից չլիազորված գործարքների կատարման, էլեկտրոնային հաղորդագրությունների աղավաղման, որոնց հետևանքով Հաճախորդը կարող է վնասներ կրել: Բանկը պարտավոր չէ փոխհատուցել այդ կապակցությամբ Հաճախորդի կրած վնասները:

3. Գործարքների սահմանաչափեր և սահմանափակումներ, Հաճախորդին տրամադրվող քաղվածքներ և տեղեկատվություն

Հաճախորդի կողմից Ծառայության միջոցով իրականացվող գործարքների համար սահմանվում է Բանկի կողմից թույլատրված գործարքների օրական սահմանաչափ: Բանկի կողմից յուրաքանչյուր Հաճախորդի համար սահմանվող գործարքի թույլատրելի սահմանաչափը նշվում է Ծառայության համապատասխան բաժնում:

Ծառայության միջոցով Հաճախորդն ինքնուրույն կարող է նվազեցնել իր գործարքների թույլատրելի սահմանաչափը:

Բանկը կարող է փոփոխել Ծառայության միջոցով գործարքների իրականացման սահմանաչափ/եր/ը` Հաճախորդին այդ մասին գրավոր, այդ թվում՝ էլեկտրոնային եղանակով կամ հեռախոսազանգով նախապես ծանուցելով:

Գործարքների թույլատրելի սահմանաչափի բարձրացումը/նվազեցումը կատարվում է Հաճախորդի կողմից Բանկին գրավոր, ինչպես նաև Ծառայության միջոցով ներկայացված դիմումի հիման վրա՝ առավելագույնը 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Բանկն իր հայեցողությամբ կարող է սահմանափակել նաև Օնլայն բանկային ծառայության միջոցով Հաճախորդին մատուցվող ծառայությունների հասանելիությունը, ինչպես նաև փոփոխել Օնլայն բանկային Համակարգի միջոցով ծառայությունների մատուցման և հանձնարարականների ներկայացման վերջնաժամկետները` համապատասխան փոփոխությունները կատարելուց Հաճախորդին նախապես ծանուցելով այդ մասին Բանկի ինտերնետային կայքի միջոցով:

Հաճախորդի կողմից Ծառայության միջոցով Բանկի աշխատանքային օրերին՝ երկուշաբթիից ուրբաթ, մինչև ժամը 17:00 ներկայացված վարկ(եր)ի մարման հանձնարարականները կկատարվեն նույն օրը: Հաճախորդի կողմից Ծառայության միջոցով Բանկի աշխատանքային օրերին՝ երկուշաբթիից ուրբաթ, ժամը 17:00-ից հետո, ինչպես նաև շաբաթ և ոչ աշխատանքային օրերին ներկայացված վարկ(եր)ի մարման հանձնարարականները կկատարվեն հանձնարարականի ներկայացման օրվան հաջորդող աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Հաճախորդի կողմից Ծառայության միջոցով Բանկին ներկայացվող տեղեկատվության տրամադրման դիմումների պատասխանները Հաճախորդին կտրամադրվեն դիմումները ներկայացնելուց հետո երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Բանկն իրավունք ունի մերժել Հաճախորդի կողմից ներկայացված գործարքների կատարման հանձնարարականները/հարցումները ՀՀ իրավական ակտերով և/կամ Բանկի Հիմնական Պայմաններում սահմանված դեպքերում և կարգով` այդ մասին ծանուցելով Հաճախորդին հանձնարարականների/հարցումների ներկայացման օրվան հաջորդող երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում:

«Բողոք» թեմայով հաղորդագրությունների դեպքում Բանկը կարձագանքի Ձեր հարցմանը 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Տեղական բանկեր ԱՄՆ դոլարով և եվրոյով փոխանցման հանձնարարականները կկատարվեն համապատասխան հաղորդագրության մեջ նշված ժամկետներում։

Հաճախորդը երաշխավորում է, որ իր կողմից Ծառայության միջոցով բացված բանկային հաշիվ(ներ)ը համապատասխանում է/են իր ռեզիդենտության կարգավիճակին: Հաճախորդի ռեզիդենտության կարգավիճակի փոփոխության դեպքում Հաճախորդը պարտավոր է պատշաճ կերպով (այցելելով Բանկ կամ գրավոր ձևով) արդիականացնել իր անձնական տվյալները:

Եթե Հաճախորդը Ծառայության միջոցով բացում է ժամկետային Ավանդի հաշիվ արտարժույթով և ցանկանում է ժամկետային ավանդի դիմաց տոկոսագումարները ստանալ  ՀՀ դրամով,  ապա պարտավոր է Բանկում բացել դրամային հաշիվ:

Հաճախորդն իրավունք ունի ստանալ Ծառայության միջոցով բացված հաշիվ(ներ)ի վերաբերյալ օրենքով սահմանված տեղեկատվություն (ներառյալ հաշվի քաղվածքներ)` Բանկի հետ համաձայնեցված եղանակով:

4. Հաճախորդի իրավունքները, պարտականությունները և պատասխանատվությունը

Հաճախորդը գիտակցում է, որ Ծառայության համար անհրաժեշտ ծրագրային ապահովումը հանդիսանում է Բանկի սեփականությունը: Հաճախորդի կողմից ծրագրային ապահովումը կրկնօրինակելու, արտատպելու, վերափոխելու դեպքում Բանկն իրավունք ունի Հաճախորդից պահանջել դրա հետ կապված վնասների հատուցում:

Հաճախորդը պարտավոր է իր անձնական տվյալների, փոստային հասցեի, ինչպես նաև հեռախոսահամարների փոփոխության դեպքում տեղյակ պահել Բանկին:

Հաճախորդն իրավունք ունի  ժամանակավորապես կասեցնել Ծառայության հասանելիությունը, ինչպես նաև պահանջել Ծառայության հասանելիության վերականգնում: Ծառայության հասանելիության կասեցումը կատարվում է Հաճախորդի պահանջը ներկայացնելու պահից հնարավոր սեղմ ժամկետում, դիմումն ստանալու պահից առավելագույնը 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ Ծառայության վերականգնումը կատարվում է Հաճախորդի դիմումը ներկայացնելու պահից առավելագույնը 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում։

Եթե Հաճախորդը չի օգտվում Ծառայությունից 24 ամիս շարունակ, Բանկն իրավունք ունի կասեցնել Ծառայությունից օգտվելու հնարավորությունը:

Հաճախորդը պարտավոր է մուտքագրել/ներկայացնել ճշգրիտ, ամբողջական և հստակ հանձնարարականներ: Հաճախորդը պարտավոր է պարբերաբար թարմացնել Ծառայությանը գրանցվելու ընթացքում ներկայացված տեղեկությունները` այդ տեղեկությունների ճշմարտացիությունը, ճշգրտությունը, վավերականությունը և ամբողջականությունն ապահովելու նպատակով:

Հաճախորդը գիտակցում է և համաձայն է, որ ստացված հանձնարարականների /հարցումների հիման վրա գործարքները Բանկի կողմից կկատարվեն տվյալ գործարքների կատարման համար սահմանված ժամկետներում:

Հաճախորդը պատասխանատու է սույն Պայմանների խախտման հետևանքով Բանկի կրած վնասների համար:

Հաճախորդը պարտավոր է չօգտագործել Ծառայությունը սույն Պայմաններին չհամապատասխանող ցանկացած այլ եղանակով, օրինակ` Բանկի ինտերնետային կայքը միացնելով/կապակցելով այլ կայքերի, հակառակ պարագայում Բանկն իրավունք ունի Հաճախորդից պահանջել նշված պարտավորության խախտման հետևանքով Բանկին պատճառած վնասների հատուցում:

Հաճախորդը գիտակցում է, որ Բանկի ինտերնետային կայքում տեղակայված էջերի օգտագործման միակ նպատակը դրանց միջոցով ֆինանսական գործարքների իրականացումը և տեղեկությունների ստացումն է: Այդ կապակցությամբ Հաճախորդը պետք է ձեռնպահ մնա ցանկացած գործողության կատարումից, որի նպատակն է Բանկի ինտերենտային կայքի եղած ծրագրային կոդերի կամ ծրագրային ապահովման ապակոդավորումը և վերափոխումը, ծրագրային համակարգ չթույլատրված մուտք գործելը, որևէ եղանակով Բանկի ինտերնետային կայք ցանկացած ներխուժումը (օրինակ` մեխանիկական միջոցների կամ ավտոմատացված գործընթացների օգտագործմամբ):

Հաճախորդը սույնով հավաստում է, որ Ծառայության միջոցով իրականացվող գործարքները կապված չեն փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետևանքով առաջացած եկամուտների հետ և կրում է պատասխանատվություն իր գործարքների օրինականության համար: Հաճախորդը պարտավոր է Բանկին ներկայացնել Ծառայության միջոցով կատարված գործարքների վերաբերյալ ցանկացած փաստաթուղթ, որը կարող է պահանջվել Բանկի, ՀՀ կենտրոնական բանկի կամ իրավասու այլ մարմինների կողմից:

5. Բանկի իրավունքները և պարտականությունները - պատասխանատվության բացառում

Բանկը պատասխանատու է Ծառայության անխափան և բնականոն գործունեության համար: Բանկը չի կրում պատասխանատվություն Ծառայության այնպիսի ընդհատումների/խափանումների համար, որոնք առաջացել են անհաղթահարելի ուժ հանդիսացող հանգամանքների հետևանքով, որոնք Բանկը չէր կարող կանխատեսել կամ կանխարգելել: Այդպիսի հանգամանքներ են երկրաշարժը, ջրհեղեղը, հրդեհը, պատերազմը, քաղաքացիական անկարգությունները, գործադուլները, հեռահաղորդակցության միջոցների աշխատանքի դադարեցումը, պետական մարմինների գործողությունները և այլն, որոնք անհնար են դարձնում Բանկի կողմից իր պարտավորությունների կատարումը:

Ծառայության միջոցով Բանկը երրորդ անձանցից էլեկտրոնային եղանակով ստացված գործարքների հանձնարարականներում նշված տեղեկատվությունը փոխանցում է Հաճախորդին ճիշտ այնպիսի ձևով, ինչպես որ դա ուղարկվել է Բանկին` առանց դրա բովանդակության վերաբերյալ պատասխանատվություն կրելու:

Բանկը կրում է պատասխանատվություն Հաճախորդի կրած այն վնասների համար, որոնք առաջացել են Ծառայությունից օգտվելու կապակցությամբ Բանկի դիտավորյալ գործողությունների կամ անփութության հետևանքով:

Բանկը կարող է օգտագործել փոքր տեքստային ֆայլեր (նշոցիկներ/cookies), որոնք պահպանվում են Հաճախորդի համակարգչի կոշտ սկավառակի վրա և որոնք չեն պարունակում/հավաքագրում որևէ տեղեկություն Հաճախորդի համակարգչում եղած փաստաթղթերի կամ ֆայլերի վերաբերյալ: Դրանք օգտագործվում են Հաճախորդի կողմից որոշակի բանկային ծառայություններից օգտվելու հնարավորությունը դյուրին դարձնելու և կատարելագործելու կամ Բանկի վիճակագրական/ մարքեթինգային նպատակներով:

Հաճախորդը կարող է այնպես կարգավորել իր համակարգչի զննարկիչը (browser), որ այն չընդունի նշոցիկներ: Եթե Հաճախորդը չի ցանկանում օգտագործել նշոցիկներ իր ինքնության հաստատման համար, սույն Պայմաններում նշված ծառայությունների հետագա հասանելիությունը Հաճախորդին անհնարին կլինի:

Բանկը կձեռնարկի համապատասխան միջոցներ, որպեսզի Ծառայության միջոցով Հաճախորդին տրամադրվող տեղեկությունները ճշգրիտ արտացոլեն Բանկի համակարգերում առկա տեղեկությունները, ինչպես նաև երրորդ անձանց կողմից ստացված տեղեկությունները: Ծառայության բնույթից ելնելով և Բանկի վերահսկողության ոլորտներից դուրս գտնվող հանգամանքների պատճառով Բանկը չի երաշխավորում, որ Ծառայության միջոցով տրամադրված տեղեկատվությունը միշտ ճշգրիտ է կամ առանց բացթողումների: Ծառայության միջոցով հասանելի որոշ տեղեկությունների համար համապատասխան կայքերում կամ օգտագործողի ձեռնարկներում կարող են սահմանվել հրաժարումներ կամ այլ պայմաններ (disclaimers): Եթե Հաճախորդը հիմնվում է այդ տեղեկությունների վրա, նա ընդունում է նշված հրաժարումները կամ այլ պայմանները:

6. Անհատական տվյալների պաշտպանությունը - տվյալների պաշտպանությունը և ապահովությունը,

Հաճախորդը տեղեկացված է և սույնով հայտնում է իր համաձայնությունը, որպեսզի Բանկը, պահպանելով ՀՀ օրենսդրության և Հիմնական Պայմանների պահանջները, հավաքագրի և մշակի Հաճախորդի անհատական տվյալները` Ծառայությունները պատշաճ կերպով մատուցելու նպատակով: Հաճախորդը տեղեկացված է և համաձայն է, որ նշված տեղեկությունները կտրամադրվեն նաև Բանկի կողմից Էյչ-Էս-Բի-Սի Խմբի անդամ ընկերություններին, ինչպես նաև Հիմնական Պայմաններով սահմանված այլ անձանց:

Եթե Հաճախորդը համաձայն չէ անհատական տվյալների պաշտպանության վերոնշյալ պայմաններին, նա պետք է ձեռնպահ մնա Ծառայությունից օգտվելուց:

Հաճախորդը, Բանկին տրամադրելով իր էլեկտրոնային փոստի հասցեն, հայտնում է իր համաձայնությունը, որ Բանկը պարբերաբար էլեկտրոնային հաղորդագրություններ ուղարկի նշված հասցեին` Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ Հաճախորդին տեղեկություններ տրամադրելու նպատակով։ Բանկը ձեռնարկել է անհրաժեշտ բոլոր գործողությունները` Հաճախորդի տվյալների անվտանգությունը և պահպանումը բարձր մակարդակով ապահովելու նպատակով: Այնուամենայնիվ, Բանկը պատասխանատվություն չի կրում այն դեպքում, երբ, չնայած վերոնշյալ նպատակով կատարված պատշաճ գործողություններին, Հաճախորդի տվյալների գաղտնիությունը խախտվում է երրորդ անձանց անօրինական գործողությունների հետևանքով:

7. Ծառայությունից օգտվելու սակագները

Ծառայության օգտագործման համար Բանկի կողմից կարող են սահմանվել վճարներ` Բանկի Ծառայությունների Սակագներով /ֆիզիկական անձանց համար/ սահմանված չափերով, որոնք գանձվում են Հաճախորդի` Բանկում բացված համապատասխան հաշիվներից:

Բանկը տեղեկացնում է Հաճախորդին Ծառայության համար վճարների փոփոխության մասին` ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

8. Ժամկետներ - ծառայության օգտագործման/հասանելիության կասեցում և դադարեցում

Սույն Պայմանները գործում են անորոշ ժամկետով: Հաճախորդը կարող է դադարեցնել Ծառայությունից օգտվելու իր հնարավորությունը` Ծառայության միջոցով այդ մասին գրավոր ծանուցելով Բանկին` կամ այցելելով Բանկի ցանկացած մասնաճյուղ: Բանկը կդադարեցնի Ծառայության հասանելիությունը Հաճախորդի ծանուցումը ստանալու պահից հնարավոր սեղմ ժամկետում՝ առավելագույնը 8 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Բանկն իրավունք ունի առանց Հաճախորդին նախապես ծանուցելու, կասեցնել կամ դադարեցնել Հաճախորդի կողմից Ծառայության օգտագործումը հետևյալ դեպքերում (ա) Հաճախորդի կողմից Ծառայությունը ոչ պատշաճ օգտագործելու դեպքում (բ) Հաճախորդի կողմից սույն Պայմանների, ինչպես նաև Բանկի նկատմամբ ստանձնած այլ պարտավորությունների խախտման դեպքում (գ) Հաճախորդի` Բանկում առկա բանկային հաշիվների փակվելու դեպքերում, (դ) Հաճախորդի կողմից Ծառայության օգտագործումը դադարեցնելու մտադրության մասին Բանկին որևէ եղանակով ծանուցելու դեպքերում:

9. Հղումներ այլ ինտերնետային կայքերին

Բանկը չի վերահսկում հղումների, հիպերհղումների, գովազդային բաներների միջոցով իր կողմից ուղղորդված ինտերնետային կայքերի հասանելիությունը, բովանդակությունը, անձնական տվյալների պաշտպանման քաղաքականությունը և ծառայությունների որակն ու ամբողջականությունը: Բանկը չի հաստատում այն ինտերնետային կայքերի բովանդակությունն ու ծառայությունները, որոնց նա հղում է կատարում իր կայքում:

10. Պայմանների փոփոխությունները

Սույն Պայմանները կարող են փոփոխվել Բանկի կողմից Հաճախորդին պատշաճ կերպով տեղեկացնելով այդ մասին Բանկի ինտերնետային կայքի կամ Բանկի մասնաճյուղերի միջոցով։

Ծառայության միջոցով գործարքների կատարումը շարունակելը համարվում է Հաճախորդի կողմից փոփոխված պայմանների ընդունման բավարար հիմք: Հաճախորդը համաձայն է, որ Ծառայությունից օգտվելու դեպքում դրանց նկատմամբ սույն Պայմանները կկիրառվեն Ծառայությունից օգտվելու պահի դրությամբ գործող փոփոխություններով և լրացումներով հանդերձ:

Թարմացվել է` 07.04.23, 09:09

Ծանոթացեք սոց․ մեդիայի մեր էջում վարքագծի հատուկ կանոններին։