- Սույնով Հաճախորդը հաստատում է, որ անվերապահորեն ընդունում է ստորև շարադրված պայմանները և հանձնարարում է Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան ՓԲԸ-ին (հետագայում` Բանկ) գործել հեռախոսային կապի միջոցով ստացված ստորև նշված Հաճախորդի հանձնարարականների համաձայն.
- Հաճախորդի հաշվի/հաշիվների մնացորդի, հաշվով
/հաշիվներով գործարքների վերաբերյալ տեղեկությունների տրամադրում,
- Հաճախորդի վերաբերյալ բանկային գաղտնիք կազմող այլ տեղեկություններ:
-
Սույնով կողմերը համաձայնվում են, որ սույն համաձայնագրում նշված Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցիչ/ներ կարող են հանդիսանալ միայն Հաճախորդի Բանկում սպասարկվող հաշվին/հաշիվներին լիազորություններ ունեցող անձը/անձինք: Լիազորված անձի Բանկում սպասարկվող հաշվի/հաշիվների նկատմամբ լիազորությունների դադարման դեպքում, դադարում են նաև սույն համաձայնագրով սահմանված Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցչի լիազորությունները:
Հաճախորդը պարտավորվում է ապահովել սույն համաձայնագրի պայմանների պահպանումը իր լիազոր ներկայացուցչի/ների կողմից և հաստատում է, որ Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցչի կողմից սույն համաձայնագրի սահմանված հեռախոսային կապի միջոցով հանձնարարականի ներկայացումը համարվում է լիազոր ներկայացուցչի կողմից սույն համաձայնագրի պայմանների ընդունում:
-
Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցչի հանձնարարականները Բանկի կողմից ենթակա են կատարման` Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցչին պատշաճ նույնականացնելուց հետո:
Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցչին նույնականացնելու նպատակով վերջինս պարտավոր է ճիշտ պատասխանել Բանկի աշխատակցի հարցերին և հայտնել ճիշտ գաղտնաբառը, որը Հաճախորդի կողմից մուտքագրվել է Բանկի գործառնական համակարգում: Ընդ որում, գաղտնաբառը պահպանվում է բացառապես էլեկտրոնային տարբերակով` Բանկի գործառնական համակարգում:
Հաճախորդը և վերջինիս լիազոր ներկայացուցիչը պարտավոր են պատշաճ կերպով պահպանել գաղտնաբառի և նույնականացման այլ տվյալների գաղտնիությունը` երրորդ անձանց կողմից այդ տվյալների չթույլատրված օգտագործումը կանխելու նպատակով:
Հաճախորդը և վերջինիս լիազոր ներկայացուցիչը գիտակցում են, որ գաղտնաբառի ևնույնականացման այլ տվյալների գաղտնիությունը պատշաճ կերպով չպահպանելու հետևանքով այդ տվյալները կարող են հասանելի դառնալ երրորդ անձանց և հանգեցնել այդ անձանց կողմից չլիազորված գործարքների կատարման, որոնց արդյունքում Հաճախորդը կարող է կրել վնասներ:
Բանկը պարտավոր չէ փոխհատուցել Հաճախորդի գաղտնաբառը և նույնականացման այլ տվյալները երրորդ անձանց հասանելի դառնալու հետևանքով Հաճախորդի կրած վնասները, եթե չի ապացուցվում, որ այդ տվյալները երրորդ անձանց հասանելի են դարձել Բանկի մեղքով:
-
Բանկն իրավունք ունի մերժել հեռախոսային կապի միջոցով Հաճախորդի կողմից ներկայացված հանձնարարականի կատարումը, եթե`
ա) Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցիչը չի տրամադրում ճշգրիտ պատասխաններ` Հաճախորդին կամ վերջինիս լիազոր ներկայացուցչին նույնականացնելու նպատակով ներկայացվող հարցերին,
բ) Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցիչը չի հայտնում գաղտնաբառը կամ հայտնում է սխալ գաղտնաբառ,
գ) օրենքով և այլ իրավական ակտերով սահմանված այլ դեպքերում:
- Բանկը որևէ պատասխանատվություն չի կրում սույն համաձայնագրով սահմանված պայմանների պահպանմամբ Հաճախորդի կողմից ներկայացված հանձնարարականների կատարման, ինչպես նաև հանձնարարականում առկա սխալի, երկիմաստության կամ անհստակության պատճառով հանձնարարականի թերի կամ սխալ մեկնաբանման հետևանքով Հաճախորդի կրած վնասների համար:
- Հաճախորդը սույնով պարտավորվում է հատուցել Բանկին սույն համաձայնագրի շրջանակներում տրված հանձնարարականների ընդունման և/կամ դրանց համաձայն գործելու հետևանքով Բանկի կողմից կրած վնասները և կատարված ծախսերը` անկախ դրանց բնույթից, և զերծ պահել Բանկին այդ կապակցությամբ առաջացած բոլոր պահանջներից:
-
Հաճախորդը սույնով տալիս է իր համաձայնությունը, որ Բանկին հասցեագրված իր հեռախոսազանգերը, ինչպես նաև Բանկի կողմից Հաճախորդին հասցեագրված հեռախոսազանգերը ձայնագրվեն Բանկի կողմից:
Հաճախորդը սույնով տալիս է իր համաձայնությունը, որ Բանկի աշխատակիցները ժամանակ առ ժամանակ զանգահարեն Հաճախորդի հեռախոսահամար(ներ)ին` Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների կամ դրանց պայմանների փոփոխությունների վերաբերյալ Հաճախորդին տեղեկացնելու և հաշիվների վերաբերյալ տեղեկություններ փոխանակելու նպատակով:
-
Սույն Համաձայնագիրը կարող է դադարեցվել`
ա) Հաճախորդի կողմից Բանկին գրավոր ծանուցելով:
բ) Բանկի կողմից միակողմանիորեն` այդ մասին Հաճախորդին ծանուցելով:
- Սույն Համաձայնագրի դադարեցումը որևէ կերպ չի ազդում սույն Համաձայնագրի շրջանակներում տրված հանձնարարականների համաձայն Հաճախորդի կողմից ստանձնած պարտավորությունների վրա:
- Սույն Համաձայնագիրը գործում է ի լրումն Բանկի «Հաճախորդների բանկային հաշիվների, բանկային ավանդների, էլեկտրոնային բանկային ծառայությունների և բանկային այլ ծառայությունների մատուցման հիմնական պայմաններ»-ի (կազմակերպությունների համար) (Հիմնական Պայմաններ): Կողմերի միջև սույն համաձայնագրի առնչությամբ ծագող և սույն համաձայնագրով չկարգավորված հարաբերությունները կարգավորվում են Հիմնական Պայմաններով:
- Սույն համաձայնագիրը կազմված է և կարգավորվում է ՀՀ օրենսդրությամբ: Սույն համաձայնագիրը կազմված է երկու օրինակից հայերեն և անգլերեն լեզուներով: Համաձայնագրի հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև հակասության առկայության դեպքում` նախապատվությունը տրվում է հայերենին:
- Սույն համաձայնագիրն ուժի մեջ է կնքման պահից հետո 3 բանկային օրվա ընթացքում և գործում է անորոշ ժամկետով: Սույն համաձայնագիրը կարող է միակողմանիորեն փոփոխվել Բանկի կողմից այդ մասին Հաճախորդին հետագայում ծանուցելով: